ShoutMix chat widget
[close]
♥♥aien's blog♥♥: UJIAN!
CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 2, 2011

UJIAN!

Assalamualaikum, jawab ! jangan tak jawab!, nanti kau yang dose. HEHEHE XD,hari ni aku nak cerita pasal ujian dekat sekolah tadi ni haa~, ujian yang cikgu bagi memang SENANG soalannye, naek BLUR otak aku doh jawab soalan-soalan tadi, aku banyak hentam laa -.-'', entah ape yang aku dapat lepas ujian nanti harap-harap lulus la kan, tak perlu nak mengharap lebih-lebih la sangat. HAHA XD

Tengok ni, sepatutnya aku pergi belajar tapi tengok ape aku buat ni ha, tulis cerita dekat belog pulak, haih! Oiii... cik ain oiii, soalan belog-membelog tak masuk pon dalam ujian nanti~,HAHA XD,kali aku banyak buad sendiri doh! HAHA XD, bangge kot, adelah aku tanye dua tiga soalan dekat kawan aku tu,tak banyak pon sikit je. HIHI,deorang yang tanye aku adelah, banyak woo kawan aku tiru aku. HEHE.tak kesah la lagipon aku bukan tahu jawapan aku buat tuh betul ke tidak,almaklumlah hentam-hentam saje, tapi aku hentam ikut logik la, ta de la hentam bute je,XD

Esok aku ade ujian fizik,kimia, biologi dan addmath! woah, semua tuh killer subjek woo, tak pe2, aku boleh bace kejap lagi ea, HEHE, okelah itu je la kot nak bagitahu, (eceyh bajet macam ramai sangat nak bace belog aku)
oke, bye2~