ShoutMix chat widget
[close]
♥♥aien's blog♥♥: TEROK (!)
CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 7, 2011

TEROK (!)

Hai awak semua.. ( kepada yang membace blog aku je la ). hari ni kan aku nak cerita pasal dekat sekolah tadi.. sedih la~, nak tahu sebab ape? nak tak? tak nak? kene tahu jugak! haha XD, macam ni ha cerita die, tadi kan.kan.kan. aku dapat kertas ujian fizik.. alaa.. yang minggu lepas tu, yang aku ujian tuuu.. hehe ( bajet korang tau je ).nak tahu aku dapat ape? alaaa.. malu la nak bagitau sebab kan, markah aku tu kan TINGGI sangat la. XD, nak tahu jugak ke? yelah aku kasi tau tapi jangan bagitau orang lain tau! HIHI.ni rahsia kite berdua je tau aku dapat jeng! jeng jeng!!! aku dapat 44%. huyooo~terer kan? tepuk lah tangan sikit untuk aku XD heh! ingat senang ke nak dapat 44% tu? susah tahu!

Oke-oke kite tutup cerita pasal markah fizik, yang tak berape nak tinggi tu.now, aku nak cerita pasal kawan aku, yeahh meh aku nak mula story.. tadi mase waktu matapelajaran sejarah, cikgu termizi masuk kelas 4 sains, kelas aku tu wehhh..., haha. saje je promote.lepastu cikgu cakap nak buat pasal perbentangan sejarah, kumpulan aku dah buat dah, now kumpulan lain lah pulak buat perbentangan, nak tau tak weh? mase waktu sejarah tu kan, kelas aku bising sesangat~, termasuklah aku. HEHE. cikgu sejarah tu bukan marah pun, haha. lama-lama kan, kesian pulak dekat cikgu sejarah aku tu, macam cakap sorang-sorang dekat depan kelas, cikgu mengajar kiteorang pulak pot!pet!pot!pet! bersembang.

Masa nak buat perbentangan tu kan, si syamimi, budak dari kumpulan tu laa, pergi ke depan nak lekat kertas majong dekat papan putih, sebab nak mulakan perbentangan laa..lepas dah siap lekat-lekat kan, deorang kena bace kuat-kuat, dan terangkan ape yang deorang tu laa..haha. aku tak paham langsung! ape bende entah,macam ape je.. serius tak paham, yelah nak paham macam mane, kalau mulut dok pot!pet!pot!pet!, bersembang dengan kengkawan.lepastu syamimi pun bace ape yang die tulis tu.. lepas habes die bace turn anis pulak yang bace yeahh~,kengkawan aku suke buli budak ni,* aku pun serupe suke buli budak ni die ni comel. tapi lurus bendul sikit. haha.suare budak anis perlahan...kawan aku pun tegur die,,
ika:anis! kuat sikit, tak dengar laaa
anis:(terpinga-pinga), sambil nak kuatkan suare die
supinna:pakai mikrofon le.. * sambil gelak-gelak
ika: anis! kuat la lagi... aku ni labang sikit

Lepas ika cakap die labang kan, tetiba budak aliff ni menyampuk,sambil cakap" ha? ko labang ek? lepastu budak aliff tu buat bahase isyarat dekat ika...HAHAHAHHAHAHA, satu kelas gelak! haih! kesian doe ko ika, kene pangkah dengan budak aliff tu,memang kelakar lah, satu kelas gelak.. cikgu sejarah tu pun gelakkan sekali. haha,bebudak kelas aku gile-gile sikit otak deorang..lebih kurang satu kepala je laa, semua same je perangai, baek ke.. burok ke.. same je... okelah tu je la kut nak cerita,malas nak taip lagi.. penat laa,haha XD, oke bye2

* LABANG tu maksudnya PEKAK.hehe, lupe nak bagitau tadi, aku kasi tau dekat yang tak tahu jelaa, yang dah tahu tu, tak pe lah..btw, labang tu bahase orang perak! yeahh saye budak perak meyhh ^_^