ShoutMix chat widget
[close]
♥♥aien's blog♥♥: JEYEHYEYEHH. HAHA XD
CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 10, 2011

JEYEHYEYEHH. HAHA XD

Hye all, ape kabo? sehat tak? kalau saket pergi la klinik.. tu pon tak reti-reti lagi ke.. haih! XD aku sehat-sehat je, entah bile nak saket. haha XD. oke-oke dah yer, today aku nak cerita pasal kengkawan aku yang terlampau hyperactive tu. sebelom tu korang abaikan jela title dekat atas tu, tak ade kene mengene pon dengan cerita aku ni.yeah~ dekat sekolah tadi memang seronok sebab ramai cikgu tak ade,so tak banyak cikgu yang masuk kelas harini.

Pagi tadi waktu belajar yang first sekali pjpk, paling paling paling aku benci lah pasal nak kena berlari satu padang, tapi tadi mood cikgu pjpk baek kot,cikgu tak suruh lari dekat padang tapi cikgu suruh berlari dekat belakang bangunan sekolah yang baru.. dekat je tak jauh pun,aku pun lari la dengan kengkawan aku tu,bile dah selesai patah balik kebelakang untuk buad aktiviti yang laen pulak..wei-wei nak tahu tak, kengkawan aku bersemangat lari wor~, haha. kelakar lah korang,mase pjpk semangat nak berlari tapi mase merentas desa,sorang pun tak datang. XD

Tadi mase pjpk ade ukur tinggi. haha, wei-wei nak tahu tak? aku dah tinggi... happy bebenau ohh,sebenarnya tak delah tinggi sangat naek satu inci je XD kecoh je aku. tapi tadi ukur tinggi pakai kasut la, haha XD aku rase tinggi aku tak naek kot. sebelom ni 149 cm tinggi aku, tapi tadi ukur 150 cm tapi mase ukur tinggi tu, aku tak tanggalkan kasut sekolah.. maknenye tinggi aku still 149 cm lah. haha XD.tinggi 149 cm tu sejak aku dari form 2 bhai! tak naek-naek pon tinggi aku, macam B***I haha.XD,

Lepastu cikgu cakap,lepas cuti ni cikgu nak ambil bacaan berat badan.. untuk cacatan kesihatan katenye,tak kesah la.. sebab dekat rumah aku ade penimbang berat badan, pagi tadi lepas bangkit tidur aku timbang berat aku,tengok-tengok 40 kg bhai berat aku! kurus kan.kan. kan aku? haha. kuruslah sangat~,back to the story.. *cewahh speaking lah pulak XD, lepas selesai je waktu pjpk aku dengan kengkawan pon balek lah ke kelas.. kerane malas nak duduk dekat bawah lama-lama,sebab panas terik woo~

Sampai je dekat kelas,aku pun duduk lah rehat-rehat kejap.. minum air..hah! lepastu baru aku teringat yang cikgu matapelajaran bahase melayu tak ade harini, whoa! seronok~, aku dengan kengkawan aku pun, ape lagi menyanyi lah. sebenarnye aku tak menyanyi pon.. kengkawan aku yang hyperactive tu je yang hapy menyanyi macam kanak-kanak ribena XD, nak tahu deorang nyanyi lagu ape? lagu enjet-enjet semut versi jawa bhai! haha XD, memang kelakar gile bunyinye tak tahan aku dengar,lepastu ape lagi,gelak-gelak macam orang gile lah XD.

Memang banyak bende kelakar yang berlaku dekat sekolah tadi,tambah-tambah pulak dengan kengkawan hyperactive aku tuh, haih! letih gila dibuatnye asyik buad lawak je,perut dah sampai sakit sebab gelak banyak sangat.. hey,aku dah penatlah nak menaip.itu jela  kot yang nak dicerita. oke BYE..