ShoutMix chat widget
[close]
♥♥aien's blog♥♥: KENGKAWAN HYPERACTIVE SAYE. XD
CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 10, 2011

KENGKAWAN HYPERACTIVE SAYE. XD

Budak yang pakai baju kaler putih,tudung ala-ala pelangi tu kan.kan.kan. nak tahu sape? kawan aku le..apoda~ XD, name die khuzaimah,aku berkawan dengan die since dari sekolah renda wor~tapi sekarang die dah tak ade die dah pergi.. heh! bukan meninggal ke ape ke,cume die pergi pindah jela. haha XD,wei dah lame aku tak dengar lawak-lawak ko la.. entah bile aku nak dengar lagi... wei, aku rindu sesangat dekat ko le :'( ,budak yang pakai baju kaler merah  tu pulak name die suhana,die ni baek,suke tolong orang,tak memilih kawan,sopan,dan segale-galenye lah.hehe. ape-ape pon thanks a lot for be my friend and i love both you <3 <3 <3
Budak dua orang dekat atas ni kan, memang sunggoh hyperactive bhai! haha XD, oke yang kanan tu name die iza die ni baek houh,suke menolong orang,budak ni jenis yang manje wor~,haha.best berkawan dengan die,kekadang rase letih pon ade berkawan dengan die ni nak tahu sebab ape? die ni lah yang suke sangat buad aku gelak macam orang gila kat dalam kelas,budak ni sempoi wor~orang yang tak kenal pon die pakai maen tegur je. haih -.-'',pelik sunggoh..lepastu kan.kan.kan. budak ni minat motor 125 zr, alahhh yang motor macam rempit tuuu.. haha XD,perempuan minat 125 zr? pelik tak? tak pelik.tak pelik. oke la tu ade wawasan bhai! XD ,aku harap suatu hari nanti ko akan dapat 125 ko tuuu...lepastu budak yang pakai baju kaler putih belah kiri tu name die ila,sebelom aku kenal dengan die ni,aku ingat die ni sombong.. tapi lepas dah kenal. nah! hambek ko! gila otaknye,samelah budak ni punya perangai dengan budak belah kanan tu haa, serupe je. suke buad lawak~, ape-ape pon i love both of you <3 <3 <3 :'D
Ha, yang ni pulak name die shafika. name glamor die dekat sekolah ika -b-, sebab ape panggil ika -b-? sebab dekat kelas aku ramai name shafika wor~, -b- itu melambang name bapa die lah. haha. XD, dekat kelas aku ade name ika -z-,ika -m-,lepastu ika dayu and last sekali budak ni lah.budak ni selalu tolong aku,tambah-tambah lagi dalam bab melukis. haha XD, die ni pandai melukis wor~, aku kalau melukis entah ape je yang jadi,laen yang kena lukis laen yang jadi XD,maksudnye tu tangan aku tarakk seni maa.. budak ni kan suke meniru ooo mase periksa, samelah jugak macam aku copy paste je,haha XD.lepastu kan.kan.kan. budak ni kan die punye suare kuat bhai! kalau dekat kelas suare paling kuat budak ni lah.kalau dapat gelak. mak aii kuat gegilaa gelaknye.. kelakar pulak tu. hehe ape-ape pon thanks a lot for being my friend :') * cewahh aku speaking doo XD