ShoutMix chat widget
[close]
♥♥aien's blog♥♥: TENGKIYUK TECOR~
CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 12, 2011

TENGKIYUK TECOR~


Hai semua.tak ade bende nak diceritakan,so aku kongsi cerita ni dengan korang semua..kalau tak nak bace kau blah dari sini,yang nak bace lai lai meh sini, hari ni aku nak ucapkan terima kasih kepada tecor aku kerane die akan buat tusyen pada cuti ini! err -.-'' form 4 tusyen? haish! ingat tahun ni boleh relax-relax padahal serupe je -.-,tecor aku cakap wajib datang,kalau tak datang tak tahu lah ape yang jadi kan? so kena datang lah tuh.

Lepastu tecor aku cakap,die nak masuk bab baru.. kalau sape yang tak datang tecor aku tak kan ulang balek bab tu,kalau nak ulang balek pon tunggu tahun depan, mak aii gabakk lah! dah lah subjek ni susah, kena faham kan betul-betul pulak tu, nak tahu subjek ape?subjek KIMIA lah bro!, aku tak pandai sangat subjek ni haritu TOV pon dapat 76% je, yang ujian 1 haritu punye tak dapat lagi. entah ape lah aku dapat,harap lulus lah kan.

Tusyen tu mula daripada pukul 8.00 pagi - 12.00 tengahari bhai !walawehh, lama gegila.. nak hadap subjek kimia,nak  belajar ape tu name die molecule,atom,nombor proton,macam-macam lagi lah.err -.-'' saket kepala tahu nak pahamkan benda alah tu!,baru habes bab 2, haa yang bab belakang-belakang tu macam mane pulak? haish! baek masuk form 3 balek,senang je~, naek form 4 kena belajar BIOLOGY,KIMIA,FIZIK,ADDMATH! suke betol aku dengan subjek-subjek ni. *suke sangat lah kan,naek fed up aku nak belajar 4 subjek tu.

Kerja sekolah pulak,jangan cakap lah kan. tak pernahnye nak sikit banyak adelah, aku tak sentuh pun lagi kerja-kerja sekolah yang cikgu bagi, malas tahu! nak hadap buku tapi kena buad jugak. kalau tak..blacklist doh nama! semua subjek same banyak je kerja sekolahnye nak-nak pulak biology dengan sejarah!memang banyak~ nak buad notanye,latihan lagi,buku kerja lagi.heh! baru aku perasan naek form 4 apsal kerja lagi bertimbun? haish!

Aku ingat cuti ni boleh lah nak holiday sane-sini, padahal tusyen memanjang~ and lagi satu ingat bolelah bangkit tidur lambat-lambat kan,nak tidur puas-puas,tapi kalau dah tusyen mule pukul 8.00 pagi, serupe bangkit tidur macam nak pergi sekolah jelaa -.-, hah!  baru teringat yang tecor fizik pun nak buad tusyen.. tapi tak tahu bila,tecor cakap nanti tecor kasi tahu.

Ohhh~ tecor,cikgu,ustazah,ustaz, ade lagi kerja sekolah yang nak bagi? ade lagi yang nak buad tusyen cuti-cuti ni? bagilah lagi kerja saye tak kesah.. buat lah tusyen saye akan datang...-.-'' *mampus baek
oke BYE,