ShoutMix chat widget
[close]
♥♥aien's blog♥♥: HAHA XD
CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 23, 2011

HAHA XD

Hey hoi! hoi! hurayy! haha XD.ape jadahnye aku mengarut tuh, oke.oke. abaikan, otak aku spero sikit hari ini, alaaa jangan la anggap aku gile pulak,standard lah tu wehh, korang ni -.-'' hehe.oke setelah lamaaaaaaaaaa tidak mengupdate blog ni kan, tetibe rase rindulah pulak.oke aku bukan nak cakap ape la kan,sekarang memang malas sikit nak taip panjang-panjang lebo dekat blog,haha tu sebab sunyi sepi je blog aku sekarang ni,hah! dulu kemain hari-hari nak update, sekarang malasss wor~.

Oke sebenaunye aku memang banyak sesangat cerite yang nak diceritekan tapi..... sekarang da lupe la. hahahaha. oke oke, aku memaen je tadi, kali ni butul-butul punya tarak tipu-tipu maa,haha.aku nak  mulekan cerite ni, kalau nak tahu bacela sampai habis yer,lepastu kalau da bace like la sikitttt.. hehe.oke minggu ni dekat tempat aku memang musim hujan,err -.-'' nak tahu tak weh, dalam minggu ni je kan.kan.kan. banyak kali wor aku lenjun,bukan sikit-sikit lenjunnye.satu badan habis weiii..

Mase hari ahad lepas, aku dengan bapak aku pergi balik kampung., naek motor weh, syiok doh. haha.mule-mule nak naek kereta,lepastu aku sesaje cakap dekat bapak aku, jum la naek motor,baru gempak! haha. tup.tup. dapat weh naek motor balek kampung,aku dengan bapak aku jela mak aku tak ikut sebab die kerja. hehe.kampung aku dari rumah aku tak jauh mane pon 1 jam pon dah sampai, kampung aku dekat-dekat area seri iskandar,kalau korang tak tahu buad-buad tahu jelaaa..XD

Aku bukan pakai motor mahal pon, motor aku motor lagenda 115zr je,aku tak kaye macam korang.hehe,aku dengan bapak aku naek lah motor tuuu,alaaa yang aku bagitau tadi tu laaa. bapak aku yang bawak motor,takkan aku pulak en,aku mane ade lesen lagi,jadi aku jadi penyebok jela duduk dekat belakang tuu.waktu mule-mule pergi tu mak aiii panas terik wor~,yelah mase tu dah pukul 5 petang,lepas tu kan mase on the way balek kampung, tetibe dah rintik hujan,awan gelap gile.

Awan gelap tande nak hujan lah kan,mase tu kan weh aku rase gelabah gile,aku cakap dalam hati habisle lenjun nanti...,lepastu aku suruh bapak aku berhenti kejap,sebab nak suruh simpan kan henpon aku dekat poket die,takut kalau letak dalam poket aku kang habis basah pulak,see.. betapa sayangnye aku dekat henpon aku tu,biar aku lenjun jangan henpon. muahahhahaha,yelah henpon baru kena la sayang sikitt. XD, memang aku dah jangke akan hujan lebat,hujan pon turun dengan selebat-lebatnye.

Aku dengan berpakaian t-shirt lengan pendek,seluar jeans, dan berselipar,meredah hujan... muahhaha.betape indahnye, * indah la sangat, sejuk gegila wor~ dah ler aku pakai lengan pendek,beku doh tangan aku,kuku kaki dengan tangan naek pucat!, bayangkan weh.. bapak aku toksah cakap ler 2 kali 5 je dengan aku, lenjun. bapak aku cakap "udah rope tikus dah haaa" haha. nak sangat naek motor kan,ade kereta nak naek motor hambek kau! hujan lebat yang dapat!

Pergi,dengan balek aku dengan bapak aku lenjun. package dooo, korang ade? tak ade kan? haha. sampai je rumah mak aku gelakkan aku dooo, haha. padan muke tulah gatal sangat nak naek motor, kan dah dapat.. kate mak aku, err -.-'' sampai hati mak aku cakap macam tu..haha. mak aku memang suke sangat kenekan aku, tak pe-tak pe, saya sayang mak saye. muahahhaha XD,lepastu esoknye waktu balek sekolah aku lenjun lagi dooo.. err -.-'' memang saket hati,beg basah,baju basah,kasut basah,semua basah ler.

Lepastu esoknye lagi.., aku lenjun lagi haishhhhhh, memang bengang lah kan,kali ni aku dengan mak aku pulak yang lenjun,mase tu aku dengan mak aku nak balek rumah,kiteorang baru lepas jejalan dekat pekan selase.. tengok hari dah rintik,lepastu aku dengan mak nak balek,takut tetibe lebat pulak kang. tup.tup. lenjunnn jugakkkkk..........,memang terbaek deret 3 hari aku lenjun dek hujan, oke tu jela kot,harini aku asyik cerite pasal hujan,lenjun,hujan,lenjun. haha. kesah ape aku,blog aku kan.oke BYE

*wei-wei aku tak demam pon dooo, haha. kuat nau kau ain. muahahhahah XD