ShoutMix chat widget
[close]
♥♥aien's blog♥♥: SEKOLAH SERONOK WOO~~
CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 28, 2011

SEKOLAH SERONOK WOO~~

Assalamualaikum~ jwb la doh! kalau tak jawab kau yang dose, aku tak salah pape. HIHI :D, oke hari ni aku nak cerita pasal bende ape yang aku buad dekat sekolah tadi, memang terbaek lah! banyak cikgu tak masuk kelas aku hari ni. HAHA,suke doh! dapat sembang-sembang,gelak-gelak,gosip-gosip.( AMARAN: JANGAN TIRU SIKAP YANG DIPERKATAKAN SEPERTI DISEBELAH TU HAAA... BARU JE AKU TULIS TU HAA, HEHE) sepatutnye datang sekolah belajar, tapi aku? haha, di sebaliknya.hari ni kan, aku just belajar subjek fizik dengan bm je doh! yang lain bukan aku tak belajar, tapi dah cikgu tak masuk kelas macamane nak belajar kan? jangan salahkan aku pulak ea.

Tepat pukul 11.00 pagi, aku dengan kengkawan keluar pergi rehat, tak de lah, tepat sangat waktu tuh, aku agak-agak je, sebab aku tak pakai jam. HIHI XD, mase waktu aku tak makan pon, memang tiap kali waktu rehat aku tak makan, takot GEMOK wooo. HAHA XD, aku just  ikot bontot kengkawan aku pergi kantin, lepastu hadap deorang makan,,..dah habis rehat, naik la ke kelas, then, supinna bagitahu cikgu kimia tak ade, MERDEKA! HAHA XD, tak payah belajar la kan, aku dengan kawan aku asyik bersembang je,kawan aku yang sorang tu kan, asyik buad lawak je... penat asyik gelak-gelak, sampai dah nak hilang suare,lepastu sampai mulot naek kebas asyik gelak! HAHA XD,budak dalam kelas aku, tambah-tambah budak laki asyik marah bile kiteorang gelak! sebab, kiteorang gelak, peh! memang kuat laa...,TEROK-TEROK

 Lepas tu,tengah best-best gelak, cikgu ganti masuk ke kelas, haih! potong stim betol cikgu ni,tetiba cikgu ganti yang masuk kelas aku tu cakap lelaki dah serupa BOJAN! perempuan dah macam BOHSIA! houhh satu kelas touching doh! dengan cikgu *****! agak-agak lah cikgu cakap kiteorang macam tu, haih -.-'',cikgu tu cakap macam tu sebab kelas kiteorang bising,lepastu tak buad ulangkaji sebab hari rabu ni ade ujian~, tapi agak ah! cakap macam tu.Lepas dah marah-marah kiteorang satu kelas, boleh pulak cikgu tu buad lawak~, memang kelakar lah,sampai lupe ape yang cikgu tu kate kiteorang tadi,sebelom cikgu tu nak keluar dari kelas aku, cikgu tu cakap "saye mintak maaf, sebab tadi terkasar bahase yer'', kiteorang tak kesah, sebab cikgu tu, memang macam tuh, HIHI XD, okelah aku rase dah tak ade ape-ape yang nak diceritakan lagi, so, bye2~