ShoutMix chat widget
[close]
♥♥aien's blog♥♥: NO TITLE (!)
CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, February 26, 2011

NO TITLE (!)

Hey, hoi! hari nie aku malas la nak tulis jiwang-jiwang~ sebab boring lar. HAHA XD, aku tak suke la jiwang-jiwang ni!hehe, semalam dgn kelmarin aku ade post pasal jiwang-jiwang bukan main lagi aku jiwang doh! haha!dah, dah oke, jiwang itu boring! boring itu jiwang!hah! ape aku merepek nieh -.-'', tapi yang penting... KER..JA..SAMA! HAHAHAHA XDD mengarot lagi!ape yang penting jiwang itu memang tidak syiok houh!DON'T LIKE JIWANG-MIWANG! HIHI :D

Ape ek, aku nak cerita, alaaa... dah lupe lar haish! tadi ingat, bile nak post dah tak ingat... almaklumlah byk makan semut, HAHA XD, kiasan je oke.. aku tak makan pon semut-semut ni!sebab semut nie HALUSSSSS~~~ HAHAHA XD, jadi macam mane nak masak kan, kalau dah HALUSSSS~~~~ XDD,aku nampak macam happy je kan post bnde nieh, sebenarnye tak lar -.-', aku tengah tension tahu! hari rabu ade ujian~, buku tak bace lagi...,

Dah duduk kelas pure science... haiyoo, byk bende kena hafal O.o, tak pe2, ade mase lagi, ade 2 hari aku boleh pulon blaja,eceyh.. pulon ke pon...kalau dah malas tuh, malas jugak lah kan, tak de maknenye nak blaja, tapi kan aku kena pakse diri aku jgak suroh blaja houh.. kalau tak nanti. hah! MERAHHH je result aku nnti... tak nak ahh MERAH-MERAH , nak KALER HITAM OR BIRU je. hehe.oko dah la, setakat ini saje,bye2~~

aku byk mengarot houhh~~, hihi XD