ShoutMix chat widget
[close]
♥♥aien's blog♥♥: WOWW :D
CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 3, 2013

WOWW :D



Hyeeeee~

Lame suda tidak mengupdate,ehh jap tak de lame mane pon lahh kan.. ? haha. kesian dekat blog tak de post baru, ni saje gatai-gatai nak bercerite,, kalau tak de orang nak bace pon, ADE AKU KESAH? blog aku, bukan blog komee . HAHAHA XD . Agak kasar bunyinye kan, maaf,maaf,maaf~ , bergurau je tu. PEACE :)

Cek nak bercerita pasai result spm cek ni haaa~ , tak de lahh bagus mane macam kome-kome sekalian yang resultnye  tiptop belake daripada aku ni, hehe. I'm not clever, but also bukan stupid, tapi boleh laaaaa.. HAHAHA . english terabur ,sah-sah la bukan A english aku tu, dapat B je pon.. XD.

Nak kasi tau penuh result aku memang tak lah kann.. malu woiii !, tapi ape yang penting tiada E DAN G, haaa faham-faham lahh yee :), kire aku kategori CLEVER la jugak ye dokk ? CLEVER ARAS TENGAH . HAHAHA ,aras tengah lahh sangat ! :P, tapi bersyukur jelaaa ,dah tu rezekinyee :). ALHAMDULILLAH okey.. bersyukur ape yang dapat tu, jangan nak frust nonggeng-nonggeng sangat ! haha.

Okey next step, lepas dapat result ni kan mestilah apply segala bagai borang nak masuk itu ini kan..nak tau tak aku apply ape? tak nak tau pon tak pe,sebab aku nak kasi tau jugak, ni blog aku kan ? HAHAHA, kite apply nak jadi nurse.. HEE, ade tak rope nak jadi nurse ?, kalau ade yang kate tak de tu,peduli hape aku.., . mase depan aku,bukan mase depan komee :P

Rase-rase dah tak de mende nak bercerita dah ni.. haa kepade calon-calon spm 2013, spm buat elok-elok yeee.. jangan jadi macam aku sudah, tapi aku tak de lahh STUPID manee,malass je ni sebenarnyee, kalau aku rajen straight A plus lahh jawabnyee result aku. HAHAHA ! perasan tak sudah je kejenyee !!

HEEE BYEE :)