ShoutMix chat widget
[close]
♥♥aien's blog♥♥: NEW LIFEEEE~
CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, February 28, 2013

NEW LIFEEEE~


Hyeeeee.. :D

Lame, lame, lame, lame giloss... tak mengupdate belog ni, HAHA.. buzy SPM wehh, opsss jap bukan dah lame habis ke SPM tu ? *okey kite ngaku kite malasss nak update belog ni  XD, , SPM dah habis, duduk rumah tanam anggur dooo aku sekarangg.. asyik cakap pasai SPM je, resultnye acano la ropenye ?, mintak -mintak lawo lawo laaa result aku nanti . HAHA. bape hari je lagi , takot pulak kite rase =='',  20/03/2013 result SPM keluaq bak hang !! 

Lepas da settle pasai result SPM, dah puas nanges guling-guling segale bagai, ( kalau result tak lawo la nanges over-over, kalau lawo senyum sampai lepas telinge kot ! HAHAHA ) .wehh aku terpilih PLKN dooo ,  sakai betoi kenape name aku jugak yang naek ?, member-member laen idokk punn,,..tapi dengar cerite PLKN tuuu best IYE KEE BEST ? , tak try lagi kan, mane nak tahu.. HAHA.

Banyak bende dah berubahh.. iyelahh dah habes sekolahh kan..dah besarr.. rindu kot dekat kengkawan sekolah,nak belajar same-same.. , sekarang semua buzy kerja,buat lesen,itu,ini, aku ? duduk rumah jeee.. :D, cakap pasal berubah-berubah ni ,tengok pipi gua dah banyak berubah en? dah rope dulang aku tengok . HAHAHA ! itu maknenye hati gua banyak senangg maa.. :D

Takpe-takpe nanti pipi tuuuu kempiss la balek,sebab nanti kan nak pergi PLKN, confirm kempiss,,tuu pon kalau mau kempiss entah-entah lagi besarr.. daripada dulang jadi talamm ! HAHA XD , okey lahh sudah-sudah lahh tu kan berceritenye kan, ! HAHA KBYEE :)