ShoutMix chat widget
[close]
♥♥aien's blog♥♥: SAD, HAPPY ~
CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, May 1, 2011

SAD, HAPPY ~

Hey,hoi!

Hari ini,tetibe pulak terase rajen nak menaip lagi dekat belog aku ni. kay kay, aku asyik guna perkataan ''aku'' je kan? rase macam kaso bebeno pulak. harhar.kay,start hari ini tak guna dah perkataan ''aku'' tu, tukar jadi sopan sikit, nak guna perkataan ''saya'' hee, oke tak? oke lah tuu. daripada guna perkataan ''gua'' ''lu'' kang, sejibik da macam rempit~ harhar. xD

Semalam kan,saya kan pergi shopping~ hee, happy bebeno rasenye, saya pergi dengan family jee.best jugaklah keluar semalam, yelah memang lah best, best dapat mengpokaikan duet mak dengan abah saya. harhar.tapi yang tak bestnya, benda yang saya nak cari tak jumpa lahh, adiosss sedih tau! penat cari,haritu ada jumpa,tapi duet kureng lah pulakk hee, ni pulak duet ada, tapi bendanye tak de.. memang macam cinabeng!

Semalam jugaklah,kawan saya punya abang kahwin, tapi saya tak dapat pergi,yelah nak pergi macam mana kalau dah pergi bershopping-shopping. hee >_< kay,di kesempatan ini saya nak cakap soryyyy dekat kawan saya,sebab tak pergi kenduri dia semalam,dan saya pun tak dapat tengok kengkawan saya buat tarian melayu tradisional dekat rumah kawan saya semalam,adioss kecewa bhai!

Saya dapat tengok gambar-gambar tarian deorang je dekat pesbuk,kawan saya upload semalam dekat dia punya pesbuk,haaa~ sedih :(, dapat tengok gambar je,tak dapat dapat tengok yang butul-butul punya.kay,kay lupakan je lahh.. chill je.tapi saya rasa sedih sangat-sangat sebab minggu hadapan saya ada midterm exam , alaaa tak syok oh! kena hadap buku, malas tahu! dah la subjek ''KIMIA'' tu saya ''PAHAM'', mesti konfem dapat A, harhar.

Harapan je la nak dapat A, kalau E bole lah. harhar.kerja sekolah tak buat. study pon belom lagi,apa nak jadi laa, terok-terok..makin lama makin malas, adiosss tahun depan nak SPM,alaa tahun depan nak SPM,bukan tahun ni kan.kan. lambat lagiii. harhar.cakap banyak pun tak guna tendang pun tak kena, baek kau pergi sana, ambik buku belajar.harhar, k bai :) nak pergi belajar * hoho belajar la sangat~~