ShoutMix chat widget
[close]
♥♥aien's blog♥♥: THE SMELL (!) XD
CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 30, 2011

THE SMELL (!) XD


Hye awak-awak semua~~~harhar.macam batak je,oke lama bebeno aku tak menaip dekat belog ni,baru sekarang nak menaip balek,hehe. akibat sifat malas yang dah sampai tahap kritikal yang tak boleh nak dirawat or diubati oleh doktor-doktor pakar. haha. * nampak beno nipunye~, oke oke daripada aku terus mengarot tak tentu arah tu, baek aku mula bercerita. hihi >_<

Oke,first nak cerita pasal dekat sekolah semalam memang lawak gila,semalam dekat sekolah hujan lebat gila doo, awan gelap sunggoh ! dah macam malam da.kay kawan aku yang sorang ni takut bebeno dengan kilat, harhar. * ceh aku pun sama takut kilat,  bila bunyi guruh, ke macam dia nampak kilat ke, hah! mula lah peluk aku ketat-ketat, adiosss senak doo harhar. XD

Kay, kay semalam dekat sekolah,memang langsung tak belajar,cikgu tak ade nak buat macam mane kan? tak dapat den nak nolong,harhar.so kiteorang duduk je la dalam kelas, actually tak duduk pon dalam kelas kiteorang asyik merayap je, tawaf satu sekolah walaupon hujan lebat, harhar,asyik turun naek tangga je, bak kate kawan aku tangga ni dah naek jemu dah tengok kite asyik naek turun,naek turun

Tetibe cikgu azmi datang masuk dekat dalam kelas,die explain pasal budak kelas aku yang mohon dapat netbook,aku tak dapat benda alah tu.. then, malas nak mohon, kalau mohon pon bukan dapat, konfem kena reject harhar.lepastu cikgu azmi cakap nanti pukul 10 turun pergi dewan,semua budak kelas 4 sains ek,tapi yang turun ke dewan tu sepatutnye yang dapat netbook tu je,tapi aku beriyer ikut sekali hihi.

Lepastu aku dengan kengkawan aku pon turun la ke dewan..asyik gelak je aku dengan kawan aku sorang ni,haihhh.. aku dengan kawan aku sorang ni tak boleh same-same sebab nanti walawehhh, mulalah macam-macam doo nak cerita itu ini, then gelak macam orang gila, dia gelak tak ingat dunia doo, memang kuat.. sampai last-last orang fokus dekat kiteorang,lepastu tanye ape bende yang korang gelak ni?

Kay,peragai kawan aku yang kuat gelak ni memang jenis, selambe gila. mase dekat dewan tu die duduk depan aku, tetibe aku bau busuk doo, macam bau kentut. aku ingat budak sebelah aku ni yang kentut,so aku diam jela, sambil buat muka menahan. harhar.lepas tu, lama-lama bau tu pon hilang.. tak kesah la, ape nak buat kentut tu mane boleh tahan kan,kang parah pulak. harhar. so aku tak de la kate ape-ape dekat budak sebelah aku ni.

Lepas dah habis dengar cikgu pot pet pot pet, membebel dekat dewan cerita pasal netbook tu, kiteorang lepak la sekejap dekat dewan tu, sambil sembang-sembang,kawan aku yang kuat gelak tu pon datang la dekat aku, nak menyembang dengan aku same-same dengan kawan yang lain...lepastu aku cakap dekat die pasal bau busuk tadi tu, kay ni dialog kiteorang

aku: wei wei, tadi kan aku bau orang kentut le, aje busuk betoi..
kawan: HAHAHAHAHA,XD, *tetibe gelak macam ala-ala langsuir
aku: pehal ko gelak?
kawan: aku la tu
aku: mokkk aje busuk betoi.. eee, kamu ni kabo le kat aku dulu, jenuh aku menahannye
kawan: hahahha, sori lee
aku: haha,aku ingatkan tadi budak sebelah aku ni yang kentut,ropenye kamu. ishh tak de sivik betoi

Aku dengan kawan aku tu, gelak bagai nak rak, tak boleh nak berhenti, perut pon naek saket, mase kiteorang gelak tu,bebudak laki dok tengok kiteorang harhar. yelah kiteorang gelak memang kuat, kengkawan laen semua dok terpinga-pinga, tanye korang gelak ape wei? ha? ha? deorang tanye dekat kiteorang,aku nak cerita tapi dah mulut asyik nak gelak, macam mane nak cerita.harhar.k da tak de benda nak cerita da, kbai :)

*dialog aku dengan kawan aku tu,banyak bahase perak,kalau tak paham, buad-buad paham jelahhh. harhar :')