ShoutMix chat widget
[close]
♥♥aien's blog♥♥: TODAY, HARI HAPPY WA, BHAI !! HAHA XDD
CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 18, 2011

TODAY, HARI HAPPY WA, BHAI !! HAHA XDD

Hoi, hello2. hihi :), hari nieh memang sunggoh happy worr~, nak tau sebab ape? nak tau tak?mesti nak kan? haha, okelah, bukanye sebab ape pon, cuma best dapat lepak-lepak dengan kengkawan dekat ruma jelaa -.-, haha, batak jeh, tu pon nak bagitau,mule-mule tadi kononye nak buad study group la kan nak belajar same-same, padahal sembang je lebih daripada belajar, apodaa.. tambah pulak ade kawan aku yang sorang tuh, buad lawak je keje die, memang nonstop gelak ah aku! memang kelakau gile ah..tengah best2 menyembang tuh, tetibe jeh dengar bunyi, kuat gila bhai! bunyi die, macam nieh ha bunyi die.. PROTTTT~~~, terkejut gila aku, aku teros pegi dapur,nak tengok kalau2 gas meletop ke ape ke kan, lepastu aku tengok tak ade papepon, elok je.. then, aku tengok kawan aku yang dua orang tuh, yang ade dekat ruang tamu tengah gelak2 macam pontianak,

aku: hoi, dengar tak bunyi kuat tadi?
kawan: ( tengah gelak2 macam pontianak ) dengar2
aku: bunyi ape tadi tuh? gas meletop ke ape ha?
kawan:HAHAHAHAHA, apesal ko pegi dapur tadi?yang bunyi tadi tuh,budak nieh ha,,, buang angin la doe!
aku:HAHAHAHHAHA XDD, peh! kuat gile, terkejut aku, laen kali cakap la dulu kalau nak buang, buad aku terkejut je doe,

Lepas tu, kiteorang gelak nonstop! haha, sampai dah nak hilang suare...terok gila nau memang tak senonoh la story aku kan? haha,bia la blog aku, blog korang, sukahati la kan ape aku nak story, wekkkk :P, haha, dah la penat la, itu je nak bagitau. hihi. bye2. salam~

( btw, bunyi tuh memang kuat doe! HAHAHHAHA XDD )