ShoutMix chat widget
[close]
♥♥aien's blog♥♥: PENAT! :(
CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 16, 2011

PENAT! :(

Hey,hoi.. hari nieh aku nak cerita pasal title kat atas tu haaa,,,haish! hari memang secukup rase penatnye,,, yela an, sebab tadi kat sekolah ade kokorikulum! aktiviti yang paling paling paling aku BENCI ! balek sekolah dah la lambat, hari dah la panas, haiyooo.. tadi aktiviti kokurikulum kelab dan persatuan, peh! naseb baek doh,ringan la sikit beban aku tuh, kalau permainan tadi mati kering kod aku. HAHA XDD, aku masok persatuan matematik, biase je la kod, x de la best mane pon.. tapi cikgu die baek houhh, aku suke. hihi,, tadi mase persatuan matematik ape bende ntah,cikgu suroh  lukis cube, cuboid,pyramid la, lagi ape bende ntah haha, macam budak2 jer.. bende tu aku da belajar mase darjah 6 tapi ulang balek mase form 4,memang kelakau la kan, sape yang tak tahu tu, memang bengek laa.. haha XD

Kokorikulum habes dalam pukul 3 lebih kod, haish! lame sunggoh, lepastu balek jalan kaki dengan kawan, haha kesian doh kau kene tunggu aku, lame sangat an,. kalau nak nak tunggu mak aku ambik memang harapan je la... tak de nye mak aku nak ambik, so jalan je la kaki pergi ruma nenek, kalau jalan kaki sampai ruma, memang cari nahas laa, jauh gile, gabak, gaban! HAHA XDD, ruma nenek aku, dekat jea dengan sekolah... hihi, naseb baek dekat,lepastu sampai je ruma nenek aku, teros je masok, tak bagi salam pon. HAHA XDD , terok gila!, then, teros capai telefon, sebab nak suroh mak ambik, mak aku cakap banyak keje, tunggu dalam setengah jam mak ambik laaa............ woahhhh, kecewa bhai! dah la time tu kat ruma nenek aku tak de elektrik, mak aii! panas sunggoh!, nenek aku cakap tak ade elektrik, sebab, orang elektrik tengah betolkan ape kejadahnye nye ntah.. aku tak tahu, tapi ade kene mengene dengan elektrik la an, hihi.

Dalam nak dekat pukol 4 setengah baru mak aku datang ambik aku, lame doh, aku tunggu, sampai je rumah aku rase lembik semacam doh! sebab rase penat yang teramat sangat,, lepastu aku saje2 nak menimbang berat badan aku, HAHA XDD, yang tu memang rutin harian aku lepas balek sekolah dan lepas bangkit tidur. hihi, woahhhhhhhhhhhhhh, happy gila bhai! turun 3 kg! yes! haha,semalam turun 1kgbertambah kurusss :(, haha, kalau mak aku tahu mampos kena marah!,lepastu kene pakse makan! haish! benci doh!, erm okelah, tu je nak storyy-moryyy... taip panjang2 sangat pon bukan ade orang nak bace, balek2 aku........ jugak yang bace.. HAHA XDD, okelah bye2. salam~