ShoutMix chat widget
[close]
♥♥aien's blog♥♥: UBAH LA BALEK.. :(
CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, February 23, 2011

UBAH LA BALEK.. :(

Assalamualaikum~, jawab la doh! wajib tahu! hehe,hari ni kan saye kan, rase sedeh la, sebab kan, teacher saye kan ubah-ubah tempat duduk dekat dalam kelas laa...... saye kan, terpisah dengan kawan sehati! sejiwa! sebontot!dengan saye laa, haha XD, saye kan kene duduk dengan kawan saye yang laen, tapi saye tak berape rapat dengan die laa,saye kan, dah jadi pendiam dekat dalam kelas! sebelom saye jadi pendiam tuh kan saye suke gelak dengan kawan saye yang sehati! sejiwa! sebontot! tu laa, hihi, tapi sekarang ni saye terpisah la dengan die,kawan saye yang tu kan kene duduk dengan budak laen...bukan saye dengan kawan saye je yang kena tukar-tukar tempat duduk, semua budak kelas saye kan, pon kene~

Teacher.........., tukar la balek tempat duduk, :(, saye rindu nak gelak-gelak dengan kawan saye tu la~ ( eceyh,rindu la sangat!, padahal hari-hari hadap muke die, bajet macam pindah jaoh, selang satu meja je aku dengan kawan aku tuh, hahaha XDD)hihi, saye sedeh lar~, korang... korang nak tau tak, minggu depan kan saye kan, ade ujian! haha B**I betol! baru je ujian ade ujian lagi,haih! alang-alang kan hari-hari je la buad ujian. haha XD, saye kan risau pasal ujian addmath nanti laa~, markah ujian addmath saye hari tu kan saye dapat 37%, cemerlang kan?(bangge sangat lah tuh, dapat 37% jeh. haha) hahahhahahaha XD eh, eh ade yang lagi cemerlang daripada saye lar,nak tahu ape die dapat? die dapat 7%. HAHA, lagi cemerlang kan? yang paling tinggi dalam kelas saye kan dapat markah 50%, woahh~ superb cemerlang!,tapi kan matematik saye dapat 88%, hihi, saye pandai matematik, tapi saye tak berape pandai matematik tambahan...korang... saye dah penat la menaip~, dah la ek,saye nak pergi ulangkaji laa, hihi, bye2~

bahase aku agak sopan sikit, untuk hari ni, bhahahhaa XD, kelakar jeh,selalu nye aku kan gune bahase yang lagi lagi lagi sopan lah,HIHI :)