ShoutMix chat widget
[close]
♥♥aien's blog♥♥: NO TITLE LAA.....
CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, February 20, 2011

NO TITLE LAA.....

Asslamualaikum, jawab la weh,, wajib tuh. hehe,sebenarnye tak bende pon yang nak distorykan laa, tak ade bende menarik pon... ha, tadi kan, ade budak sekolah smkcl add aku doh! lelaki pulak tuh, aku kenal budak tuh,berkurun lah kau nak tunggu aku approve kau, sebab aku tak akan approve! tau tak smkcl tu ape? smkcl tuh sekolah laa...nak tau tak sekolah sape? sekolah aku laa... nak tau name penoh smkcl? nieh ha name penoh die sekolah menengah kebangsaan changkat lada,,tudiaa promote name sekolah yang langsong tak popular,, hahaha XD,pelik kan name sekolah aku? haha. memang pelik,,tapi kalau yang dah biase tuh, tak ade la rase pelik,tapi kalau yang baru tahu tuh, gelak besar lah deorang~ macam berok -.-, haha!

Aku start sekolah dekat situ dari form 1 laa... sampai sekarang nieh ha, dah form 4, tapi sebelom tuh aku penah masuk asrama, sekejap je laa -.-,sebulan tak sampai. haha, mase aku form 1,lepas tuh datang balek dekat sekolah smkcl tuh. haha, aku HOMESICK kod! biase la, mase tuh baru form 1,budak-budak lagi lah katekan!, asyik demam jeh dekat sekolah asrama tuh, nak tau ape name sekolah tuh? smk lambor kiri,pelik jugak kan name die, haha.Agaknye mak dengan bapak aku dah fed-up, aku asyik demam jeh start aku duduk dekat sekolah lambor kiri tuh, so deorang tukarkan aku balek dekat sekolah smkcl balek. wahh~~.. aku tak sedih pon nak tinggalkan sekolah lambor kiri, happy ade laa.. haha, dapat duduk rumah... kalau kat asrama kan, macam lemas je rase, tak best! tak bebas! tak suke! haha XD,bengek kau ain, dah kau memang tak suke sekolah lambor kiri, yang kau pergi buad ape?menyusahkan orang jeh!haha, aku selalu menyusah mak bapak aku,sebab aku jenis cerewet laaa.......bapak aku cakap esh,ko nieh aishah, menghabiskan duet jeh, dah la, dah habis bayar yuran, bayar duet baju.. macam2 lagi laa.. haha, memang menyusahkan betol la aku nieh~~okelah, itu saje, bye2, salam~

CERITE NIEH BENAR-BENAR BELAKE EA, HAHA XD,